Relacja z wydarzenia
Opis relacji
W ramach DNI UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH zaprosiliśmy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w grywalizacji GoBeEco, przygotowanej jako bezpłatna aplikacja. Celem grywalizacji jest kształtowanie nawyków proekologicznych i nauka dbania o środowisko podczas wykonywania zadań w codziennym życiu – w domu, w pracy, na zakupach, w przestrzeni publicznej i podczas podróży. Przy okazji gracze zdobywają informacje i wiedzę na temat wpływu naszych codziennych działań na klimat i bezpośrednie otoczenie, w którym żyjemy. Do gry przystąpiło 5 graczy. Wykonanie wszystkich zadań (100 + Misja specjalna) zajmuje co najmniej miesiąc od zalogowania się. Są to zadania, wykonywane w „realu”, czyli faktycznie ich wykonanie zmienia świat. Niektóre z nich wymagają zaangażowania innych osób, więc faktycznie liczba osób zmieniających świat będzie większa. Gra dostępna jest od 14.09.2024 tutaj https://game.gobeeco.eu oraz na stronie Stowarzyszenia Ekoinnowacje https://ekoinnowacje.eu/wydarzenia/ i cały czas zapraszamy.
Liczba uczestników: 5
GoBeEco - zagraj w zielone
Rodzaj wydarzenia: Inny
Województwo: dolnośląskie
Miasto:
Organizator: Stowarzyszenie Ekoiinowacje
Data wydarzenia: 2024-09-14 09:00 - 2024-09-21 01:00
Opis wydarzenia
Uczestnicy po zalogowaniu się do gamifikacji GoBeEco zyskają dostęp do zadań, które pomogą zbudować bardziej ekologiczne otoczenie, w którym wszyscy żyjemy. Specyfika gamifikacji umożliwia udział w grze każdemu i w każdym czasie. Jedynie treść zadania i wyobraźnia będzie ograniczeniem w budowaniu codziennych zielonych nawyków. Uczestnicy rywalizują między sobą, zbierają punkty i odznaki a jednocześnie, zmieniają swoje otoczenie na bardziej ekologiczne i budują zielony kapitał na przyszłość.
Każdy z nas każdego dnia może zrobić coś więcej dla poprawienia kondycji naszej planety a tym samym dla nas samych. Zaloguj się do gamifikacji GoBeEco i zmieniaj swoje otoczenie, codziennie wykonując kilka zadań. Zaproś znajomych do gry!
Do kogo skierowane jest wydarzenie ?
Do każdego dorosłego, który potrafi posługiwać się smartfonem lub komputerem.