Relacja z wydarzenia
Opis relacji
15 października odbyło się kolejne spotkanie w ramach cyklu DIMAQ VOICE w Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy. Wydarzenie tym razem odbyło się w ramach kampanii „Dni uczenia się dorosłych".
Jako pierwszy wystąpił Andrzej Haczykowski, Senior Digital Media Planner, MullenLowe MediaHub. Opowiedział czym jest zasięg i jak ważny jest w kampanii internetowej poprzez budowanie go każdym medium i placementem. Starał się także odpowiedzieć na pytanie, jak robić to efektywnie i skutecznie - tak, aby zadbać o dobudowywanie, odpowiednią częstotliwością oraz penetrację grup docelowych.
Następnie Katarzyna Szymańska - Client Service Team Supervisor z Bluerank Sp. z o.o. w prezentacji o Messenger marketingu - opowiedziała o mechanizmie angażującym odbiorców pozyskanych z różnych źródeł do interakcji z chatbotem, mając na względzie precyzyjne profilowanie użytkowników i budowanie relacji.
Całość spotkania zakończyliśmy krótkim networkingiem. Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymali 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania było otwarte dla wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym.
Liczba uczestników: 70
DIMAQ VOICE
Rodzaj wydarzenia: Warsztat/szkolenie/trening/seminarium/spotkanie/dyskusja
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Organizator: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Data wydarzenia: 2019-10-15 17:30 - 2019-10-15 19:30
Opis wydarzenia
DIMAQ Voice to cykliczne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem najlepszych ekspertów z branży marketingowej. Naszym celem jest propagowanie dobrych praktyk, uświadamianie zmian, jakie zachodzą w digital marketingu, inspirowanie do wykorzystywania nowych narzędzie. Z każdym spotkanie frekwencja rośnie, docieramy zarówno do osób pracujących w marketingu, jak i tych, które zastanawiają się nad obraniem nowej ścieżki zawodowej.
DIMAQ Voice to cykl spotkań o tematyce e-marketingowej, a każde spotkanie to 3 prelekcje. Udział w nich może wziąć każdy, kto jest zainteresowany zdobywaniem wiedzy w tym obszarze. Spotkania odbywają się raz w miesiącu, w godz. 17:30-19.30
Do kogo skierowane jest wydarzenie ?
- Studenci kierunków marketingowych i nie tylko
- Matki wracające na rynek pracy
- Specjaliści ds. marketingu
- Osoby chcące się przebranżowić
- Przedsiębiorcy małych i średnich firm.