Relacja z wydarzenia
Opis relacji
Facebookowe Śniadania Mistrzów – to cykl bezpłatnych spotkań,na których opowiadamy jak skutecznie i z wdziękiem poruszać się po świecie mediów społecznościowych. Tematem przewodnim wydarzenia zrealizowanego 17 września 2019 r. był: Facebook w trudnych branżach, czyli jak promować markę, która nie jest sexi (na pierwszy rzut oka)?
Tym razem uczestnicy dowiedzieli się:
- Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach dla firm z tzw. trudnych branż?
- Jak mówić o skomplikowanych sprawach i niszowych produktach, by mocniej biły serca
klientów?
- Jak zdobywać uwagę i zamówienia przez Facebooka.
Uczestnicy poznali najlepsze przykłady działań w social mediach konkretnych firm z trudnych branż.
7 Facebookowe Śniadanie Mistrzów poprowadziła Sylwia Dębowska-Lenart, właścicielka agencji Lenart Interactive, trener. Marketer, mentor, ekspert ds. social mediów, trener, właścicielka agencji kreatywnej Lenart Interactive. Prowadzi szkolenia z budowania marki, marketingu w social mediach i e-marketingu dla wielu branż w całej Polsce. Publikuje artykuły w branżowej prasie. Jest certyfikowanym trenerem biznesu. Zrealizowała w ostatnich dwóch latach kampanie
reklamowe na Facebooku za kilkadziesiąt tysięcy złotych. Doradza małym i średnim firmom w budowaniu wizerunku i silnej marki. Rozwija fanpage firm i marek osobistych.
Spotkanie odbyło się w Kuźni Społecznej (Ośrodek Wspierania Inicjatyw Ekonomii Społecznej w Olsztynie, Marka Kotańskiego 1). Po spotkaniu uczestnicy zostali zaproszeni na poczęstunek i towarzysko-biznesowe rozmowy w nieoficjalnej atmosferze.
W FŚM uczestniczyło 130 osób – przedsiębiorców z Warmii i Mazur.
Liczba uczestników: 130
7 Facebookowe Śniadanie Mistrzów
Rodzaj wydarzenia: 2
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Organizator: Lenart Interactive
Data wydarzenia: 2019-09-17 10:00 - 2019-09-17 12:00
Opis wydarzenia
Facebookowe Śniadania Mistrzów to pigułka marketingowej wiedzy. Każde spotkanie poświęcamy jednemu wycinkowi komunikacji marketingowej. Tym razem będziemy rozmawiali o widoczności stron i treści w Internecie.
Do kogo skierowane jest wydarzenie ?
Do przedsiębiorców, marketerów, osób, które myślą o założeniu swojego biznesu.